Een podium voor de nieuwe service Een podium voor de nieuwe service

Een podium voor de nieuwe service

Op de website wordt Play geïntroduceerd aan het publiek. De mogelijkheden, het aanbod en hoe het werkt: je vindt het hier allemaal terug. Bevalt het je? Met een proefabonnement dat je meteen kan afsluiten kun je het zelf proberen.

Een sprekend aanbod

Een sprekend aanbod

Uiteindelijk willen bezoekers vooral weten wat ze krijgen en hoeveel dat kost. Daarom hebben we de content zoveel mogelijk voor zichzelf laten spreken. In een duidelijk overzicht met zenders, films en series browse je gemakkelijk door het aanbod.

TV plus, plus, plus

TV plus, plus, plus

Op de dag dat de Play-app gelanceerd werd, stond er een volledig responsive website online. Bezoekers werden verwelkomd door een rijke ervaring met een persoonlijke touch. Een fraai podium waar we de nieuwe Play app op een passende manier presenteren.

Een eigen visuele stijl, maar toch KPN

Een eigen visuele stijl, maar toch KPN

Play is niet alleen voor klanten van KPN, maar voor iedereen. Het merk KPN zie je dan ook niet terug in tekst, beeld of tone of voice. Toch heeft de website een lichte KPN look-and-feel. Dat komt door de kleur en typografie, die op subtiele wijze verraden dat het om het oude vertrouwde KPN gaat.

Heel tof om uit slechts campagne beeld en een nieuwe KPN identity, zoiets neer te zetten.

Leon, Art Director

Soda Resoluut

Next up

Bekijk alle cases