Fail fast, learn fast

Fail fast, learn fast

We zijn super nieuwsgierig en willen altijd zo snel mogelijk de waarom achter een vraag ontdekken. Daarom geloven wij in continu testen. We worden gelukkig van gebruikersfeedback en de lessen die we daaruit leren. We werken nauw samen met onze opdrachtgevers. Zo blijven waardevolle inzichten altijd intern gewaarborgd. We lopen moeiteloos mee in het sprintritme van de klant of bedenken zelf een proces waarmee we de klus klaren.

We helpen je in iedere fase

We helpen je in iedere fase

Of je nou input van je doelgroep nodig hebt in de conceptfase, een interactief prototype wil testen op usability issues of het conversiepercentage in een bestaande funnel wil optimaliseren. Elke fase van het ontwikkelproces vraagt om andere inzichten en dus andere UX research methodes. Wij beheersen ze als geen ander en weten precies welke methode je nodig hebt voor een vraagstuk.

Onze UX research methodes

Usability testing

Ontdek hoe gebruiksvriendelijk je product is voor je doelgroep. Of het aan hun behoeften voldoet. En nog belangrijker: hoe je het product kan verbeteren.



Expert review

Vier ogen zien altijd meer dan twee. Met de feedback van onze experts breng je jouw design of concept naar het volgende niveau.



Conversion rate optimization

Verhoog met slimme aanpassingen het conversiepercentage van je website. Zo haal je meer winst uit hetzelfde aantal bezoekers.

Survey

Gooi je vraagstuk in de groep en verzamel kwantitatieve data om je keuzes te onderbouwen.



Customer journey mapping

Breng de klantreis van je doelgroep in kaart. Leg de “pains” en “gains” vast en ontdek op welke touchpoints kansen liggen voor je business.



Card sorting

Laat je klanten informatie rangschikken en sorteren. Zo krijg je niet alleen meer inzicht in hoe ze denken, maar ook in welke informatiestructuur het beste werkt.

Concept testing

Onderzoek wat je gebruikers vinden van een concept of propositie. Nog voordat je er veel tijd en geld in steekt.



Observeren

Doe nieuwe inzichten op over je doelgroep door mensen waar te nemen in hun eigen omgeving. Ontdek wat onbewuste gewoontes zijn en hoe jouw product hierop aan kan sluiten.



Interviews en focus groups

Ga in een groep of één-op-één in gesprek met je doelgroep of belangrijke stakeholders. Zo weet je welke kansen er liggen en kun je de juiste strategie bepalen.