EGIS

Super efficiënt parkeerboete bezwaren afhandelen met een nieuw portaal

Services

  • UX design,
  • Product design,
  • Service design,
  • Strategie

Egis is de partij die alle parkeerboetes verwerkt in Amsterdam. En daar horen ook de bezwaren bij. Bijna een miljoen per jaar. Egis wil deze bezwaren natuurlijk zo snel en zo efficient mogelijk afhandelen. Wij hebben ze daarom geholpen bij het maken van een nieuw platform dat veel Efficiënter is en een veel betere gebruikerservaring heeft. Zowel voor de gebruikers als de medewerkers van Egis

Super efficiënt parkeerboete bezwaren afhandelen met een nieuw portaal

65% sneller bezwaren behandelen

Door slim via mendix meerdere informatiesystemen aan en elkaar te koppelen en daar een heel gebruiksvriendelijke en efficiente UI omheen te ontwerpen hebben wij het voor elkaar gekregen dat bezwaren gemiddeld 65% efficienter worden behandeld. Enorme winst natuurlijk voor Egis, maar ook voor de mensen die op het beoordelen van hun bezwaar wachten!

Alles in een

Uit 11 verschillende systemen wordt informatie opgehaald om bezwaren te kunnen behandelen. Deze informatie komt allemaal samen op 1 portaal waardoor alles makkelijk toegankelijk is.

Behandelaren kunnen ook meteen zien welke bezwaren in de wachtrij staan, en welke al zijn afgerond. Nooit meer switchen tussen websites, programma’s en pdf’s. En werknemers weten precies wie wat aan het doen is.

Super efficiënt parkeerboete bezwaren afhandelen met een nieuw portaal

Daar kan je op bouwen

Het nieuwe portaal ziet er niet alleen gelikt uit, maar is ook gebouwd met oog op de toekomst. Nieuwe systemen kunnen makkelijk worden gekoppeld, en veroudere informatie-systemen kunnen makkelijk worden uitgezet. Mendix past zich daar moeiteloos op aan. Zo is Egis klaar voor de toekomst.

Services

  • UX design - 
  • Product design - 
  • Service design - 
  • Strategie