Fit For Free & Sportcity

Conversieverhoging door optimalisatie aanmeldflow

Services

UX Design
UX Research
Digitale Strategie
Development

Fit For Free & Sportcity

Conversieverhoging door optimalisatie aanmeldflow

Services

UX Design
UX Research
Digitale Strategie
Development

Fit For Free & Sportcity

Conversieverhoging door optimalisatie aanmeldflow

Services

UX Design
UX Research
Digitale Strategie
Development

De sites vernieuwen en mobile first maken was een must, aangezien 70% van het verkeer via mobiel plaatsvindt. Met slimme UX designs zijn het aantal conversies, de membership aanmeldingen, op de checkout pagina van Fit For Free met 15% gegroeid.

De sites vernieuwen en mobile first maken was een must, aangezien 70% van het verkeer via mobiel plaatsvindt. Met slimme UX designs zijn het aantal conversies, de membership aanmeldingen, op de checkout pagina van Fit For Free met 15% gegroeid.

De sites vernieuwen en mobile first maken was een must, aangezien 70% van het verkeer via mobiel plaatsvindt. Met slimme UX designs zijn het aantal conversies, de membership aanmeldingen, op de checkout pagina van Fit For Free met 15% gegroeid.

Opfrissen van de brands

Daar begon het allemaal mee, een nieuwe online positie van de twee brands. Welke uitstraling willen zij hebben als sportschool? Hoe komen zij nu over op de doelgroep? Deze en nog veel meer vragen werden aangehaald. Met een nieuw design en nieuwe content op de website sloegen zij een andere weg in: een persoonlijke en vriendelijke sportschool, die toegankelijk is voor iedereen. Door vanaf het begin de website data te analyseren, konden gelijk de juiste keuzes worden gemaakt.

Opfrissen van de brands

Daar begon het allemaal mee, een nieuwe online positie van de twee brands. Welke uitstraling willen zij hebben als sportschool? Hoe komen zij nu over op de doelgroep? Deze en nog veel meer vragen werden aangehaald. Met een nieuw design en nieuwe content op de website sloegen zij een andere weg in: een persoonlijke en vriendelijke sportschool, die toegankelijk is voor iedereen. Door vanaf het begin de website data te analyseren, konden gelijk de juiste keuzes worden gemaakt.

Opfrissen van de brands

Daar begon het allemaal mee, een nieuwe online positie van de twee brands. Welke uitstraling willen zij hebben als sportschool? Hoe komen zij nu over op de doelgroep? Deze en nog veel meer vragen werden aangehaald. Met een nieuw design en nieuwe content op de website sloegen zij een andere weg in: een persoonlijke en vriendelijke sportschool, die toegankelijk is voor iedereen. Door vanaf het begin de website data te analyseren, konden gelijk de juiste keuzes worden gemaakt.

Veel keuzes en tòch laagdrempelig


Veel keuzes en tòch laagdrempelig


Veel keuzes en tòch laagdrempelig


Duidelijke stappenerp voor complexe techniek

Als nieuwe klant moet je een aantal keuzes maken voor je abonnement. Wil je groepslessen volgen of alleen individueel fitnessen, en wil je dit voor vier weken, een jaar of twee jaar vastleggen?

Duidelijke stappenerp voor complexe techniek

Als nieuwe klant moet je een aantal keuzes maken voor je abonnement. Wil je groepslessen volgen of alleen individueel fitnessen, en wil je dit voor vier weken, een jaar of twee jaar vastleggen?

Duidelijke stappenerp voor complexe techniek

Als nieuwe klant moet je een aantal keuzes maken voor je abonnement. Wil je groepslessen volgen of alleen individueel fitnessen, en wil je dit voor vier weken, een jaar of twee jaar vastleggen?

Focus op de gebruiker

En vergeet de upsell niet voor het eenmalig persoonlijk trainingsadvies en onbeperkt sports-water. Door de checkout flow simpel te houden en op te delen in 5 stappen gaat de gebruiker hier snel doorheen.

Focus op de gebruiker

En vergeet de upsell niet voor het eenmalig persoonlijk trainingsadvies en onbeperkt sports-water. Door de checkout flow simpel te houden en op te delen in 5 stappen gaat de gebruiker hier snel doorheen.

Focus op de gebruiker

En vergeet de upsell niet voor het eenmalig persoonlijk trainingsadvies en onbeperkt sports-water. Door de checkout flow simpel te houden en op te delen in 5 stappen gaat de gebruiker hier snel doorheen.

Conversiegedreven

Na het implementeren van deze flow met persoonlijke touch zag Fit For Free een conversieverhoging van 15% op het aantal aanmeldingen.

Conversiegedreven

Na het implementeren van deze flow met persoonlijke touch zag Fit For Free een conversieverhoging van 15% op het aantal aanmeldingen.

Conversiegedreven

Na het implementeren van deze flow met persoonlijke touch zag Fit For Free een conversieverhoging van 15% op het aantal aanmeldingen.

Een persoonlijke touch

Een sportschoolketen, met een persoonlijke touch. Bij Fit For Free en SportCity mag je met één abonnement door heel Nederland sporten. Normaal kiest de sporter ‘een sportschool’ tijdens het aanmeldproces.Door de een kleine aanpassing naar het kiezen van jouw ‘eerste sportlocatie’ krijgt de sporter toch dat persoonlijke gevoel wat je nodig hebt, maar tegelijkertijd met flexibiliteit. Je sluit je niet zomaar aan bij een keten, maar bij een community bij jou in de buurt, waar jouw sportpas klaar ligt tijdens je eerste bezoek.


Een persoonlijke touch

Een sportschoolketen, met een persoonlijke touch. Bij Fit For Free en SportCity mag je met één abonnement door heel Nederland sporten. Normaal kiest de sporter ‘een sportschool’ tijdens het aanmeldproces.Door de een kleine aanpassing naar het kiezen van jouw ‘eerste sportlocatie’ krijgt de sporter toch dat persoonlijke gevoel wat je nodig hebt, maar tegelijkertijd met flexibiliteit. Je sluit je niet zomaar aan bij een keten, maar bij een community bij jou in de buurt, waar jouw sportpas klaar ligt tijdens je eerste bezoek.


Een persoonlijke touch

Een sportschoolketen, met een persoonlijke touch. Bij Fit For Free en SportCity mag je met één abonnement door heel Nederland sporten. Normaal kiest de sporter ‘een sportschool’ tijdens het aanmeldproces.Door de een kleine aanpassing naar het kiezen van jouw ‘eerste sportlocatie’ krijgt de sporter toch dat persoonlijke gevoel wat je nodig hebt, maar tegelijkertijd met flexibiliteit. Je sluit je niet zomaar aan bij een keten, maar bij een community bij jou in de buurt, waar jouw sportpas klaar ligt tijdens je eerste bezoek.


Dit project was in samenwerking met Touchtribe en Resoluut.

Dit project was in samenwerking met Touchtribe en Resoluut.

Dit project was in samenwerking met Touchtribe en Resoluut.

Wil je meer weten over UX Design?

Wil je meer weten over UX Design?

Wil je meer weten over UX Design?

Fred. Roeskestraat 99
1076 EE Amsterdam
The Netherlands


Part of MakerStreet

Fred. Roeskestraat 99
1076 EE Amsterdam
The Netherlands


Part of MakerStreet

Fred. Roeskestraat 99
1076 EE Amsterdam
The Netherlands


Part of MakerStreet