Huishoudbeurs
Iedereen is een winnaar met de Huishoudbeurs App
Services
UX Design
Visual Design
Concept ontwikkeling
Strategie
Development
Huishoudbeurs
Iedereen is een winnaar met de Huishoudbeurs App
Services
UX Design
Visual Design
Concept ontwikkeling
Strategie
Development
Huishoudbeurs
Iedereen is een winnaar met de Huishoudbeurs App
Services
UX Design
Visual Design
Concept ontwikkeling
Strategie
Development



De Huishoudbeurs is het grootste vriendinnenfeest van Nederland, waar je nooit met lege handen vertrekt. Aan ons de vraag hoe de doelgroep ook buiten de beurs het typische Huishoudbeursgevoel kan ervaren.
Lees hieronder alles over de app of download 'm in de App Store of Google Play.
De Huishoudbeurs is het grootste vriendinnenfeest van Nederland, waar je nooit met lege handen vertrekt. Aan ons de vraag hoe de doelgroep ook buiten de beurs het typische Huishoudbeursgevoel kan ervaren.
Lees hieronder alles over de app of download 'm in de App Store of Google Play.
De Huishoudbeurs is het grootste vriendinnenfeest van Nederland, waar je nooit met lege handen vertrekt. Aan ons de vraag hoe de doelgroep ook buiten de beurs het typische Huishoudbeursgevoel kan ervaren.
Lees hieronder alles over de app of download 'm in de App Store of Google Play.
Lekker krassen
De beste pret is voorpret. Daarom stopten we kraskaartjes in de Huishoudbeurs app. Zo konden bezoekers prijzen winnen, die ze vervolgens op de beurs mochten ophalen. Letterlijker wordt het Huishoudbeursgevoel van een ‘cadeautje krijgen’ niet.
Lekker krassen
De beste pret is voorpret. Daarom stopten we kraskaartjes in de Huishoudbeurs app. Zo konden bezoekers prijzen winnen, die ze vervolgens op de beurs mochten ophalen. Letterlijker wordt het Huishoudbeursgevoel van een ‘cadeautje krijgen’ niet.
Lekker krassen
De beste pret is voorpret. Daarom stopten we kraskaartjes in de Huishoudbeurs app. Zo konden bezoekers prijzen winnen, die ze vervolgens op de beurs mochten ophalen. Letterlijker wordt het Huishoudbeursgevoel van een ‘cadeautje krijgen’ niet.
Resultaat
App downloads
App downloads
App downloads
Kaartjes gekrast
Kaartjes gekrast
Kaartjes gekrast
Prijzen opgehaald
Prijzen opgehaald
Prijzen opgehaald
Feest op Facebook
Dat de Huishoudbeurs een sociaal event is, bleek wel op social media. Door de vele enthousiaste reacties op Facebook verspreidde de app zich razendsnel.

Feest op Facebook
Dat de Huishoudbeurs een sociaal event is, bleek wel op social media. Door de vele enthousiaste reacties op Facebook verspreidde de app zich razendsnel.

Feest op Facebook
Dat de Huishoudbeurs een sociaal event is, bleek wel op social media. Door de vele enthousiaste reacties op Facebook verspreidde de app zich razendsnel.


Geen campagne, geen probleem
In de maand voordat de beurs begon werd de app 46.000 keer gedownload. Er werd bijna 140.000 keer gekrast en op de beurs werden er zo’n 44.000 prijzen opgehaald. En dat zonder ook maar een euro aan een campagne uit te geven!

Geen campagne, geen probleem
In de maand voordat de beurs begon werd de app 46.000 keer gedownload. Er werd bijna 140.000 keer gekrast en op de beurs werden er zo’n 44.000 prijzen opgehaald. En dat zonder ook maar een euro aan een campagne uit te geven!

Geen campagne, geen probleem
In de maand voordat de beurs begon werd de app 46.000 keer gedownload. Er werd bijna 140.000 keer gekrast en op de beurs werden er zo’n 44.000 prijzen opgehaald. En dat zonder ook maar een euro aan een campagne uit te geven!



Fun én functioneel
Met een overzichtelijke plattegrond wisten bezoekers altijd precies waar ze waren en wat de volgende bestemming moest worden. Ook konden ze van tevoren hun ideale beursdag samenstellen. Nog meer voorpret dus.
Fun én functioneel
Met een overzichtelijke plattegrond wisten bezoekers altijd precies waar ze waren en wat de volgende bestemming moest worden. Ook konden ze van tevoren hun ideale beursdag samenstellen. Nog meer voorpret dus.
Fun én functioneel
Met een overzichtelijke plattegrond wisten bezoekers altijd precies waar ze waren en wat de volgende bestemming moest worden. Ook konden ze van tevoren hun ideale beursdag samenstellen. Nog meer voorpret dus.

Live crowd control
Ergens op de beurs wat aan de rustige kant? Een nieuwe krasactie in de app zorgde dat het in een mum van tijd zwart van de mensen zag. Tijdens dit soort krasacties haalde maar liefst 70% van de krassers hun prijs direct op.

Live crowd control
Ergens op de beurs wat aan de rustige kant? Een nieuwe krasactie in de app zorgde dat het in een mum van tijd zwart van de mensen zag. Tijdens dit soort krasacties haalde maar liefst 70% van de krassers hun prijs direct op.

Live crowd control
Ergens op de beurs wat aan de rustige kant? Een nieuwe krasactie in de app zorgde dat het in een mum van tijd zwart van de mensen zag. Tijdens dit soort krasacties haalde maar liefst 70% van de krassers hun prijs direct op.
Hele jaar houdbaar
De volgende stap is het Year Around concept, waarbij je het hele jaar door kunt krassen. Zo heb je de Huishoudbeurs altijd in je broekzak zitten.

Hele jaar houdbaar
De volgende stap is het Year Around concept, waarbij je het hele jaar door kunt krassen. Zo heb je de Huishoudbeurs altijd in je broekzak zitten.

Hele jaar houdbaar
De volgende stap is het Year Around concept, waarbij je het hele jaar door kunt krassen. Zo heb je de Huishoudbeurs altijd in je broekzak zitten.

De app zorgde echt voor een op-en-top Huishoudbeursgevoel. Super mooi om te zien hoe veel enthousiasme het losmaakte bij de bezoekers en retailers. Missie geslaagd dus.
Hendrik-Jan Griffioen, Business Incubator Manager bij RAI
De app zorgde echt voor een op-en-top Huishoudbeursgevoel. Super mooi om te zien hoe veel enthousiasme het losmaakte bij de bezoekers en retailers. Missie geslaagd dus.
Hendrik-Jan Griffioen, Business Incubator Manager bij RAI
De app zorgde echt voor een op-en-top Huishoudbeursgevoel. Super mooi om te zien hoe veel enthousiasme het losmaakte bij de bezoekers en retailers. Missie geslaagd dus.
Hendrik-Jan Griffioen, Business Incubator Manager bij RAI


