Rapido
Nog sneller opwaarderen met Rapido
Services
UX design
Visual design
Branding
UX Research
Rapido
Nog sneller opwaarderen met Rapido
Services
UX design
Visual design
Branding
UX Research
Rapido
Nog sneller opwaarderen met Rapido
Services
UX design
Visual design
Branding
UX Research



Rapido is met labels als beltegoed.nl, guthaben.de en mobiletopup.co.uk het grootste top-up platform met het breedste aanbod van e-vouchers. We deden Rapido’s naam eer aan en ontwikkelden samen met onze maatjes van Resoluut een future-proof design systeem dat bezoekers een vertrouwde en nog snellere ervaring op het platform biedt.
Rapido is met labels als beltegoed.nl, guthaben.de en mobiletopup.co.uk het grootste top-up platform met het breedste aanbod van e-vouchers. We deden Rapido’s naam eer aan en ontwikkelden samen met onze maatjes van Resoluut een future-proof design systeem dat bezoekers een vertrouwde en nog snellere ervaring op het platform biedt.
Rapido is met labels als beltegoed.nl, guthaben.de en mobiletopup.co.uk het grootste top-up platform met het breedste aanbod van e-vouchers. We deden Rapido’s naam eer aan en ontwikkelden samen met onze maatjes van Resoluut een future-proof design systeem dat bezoekers een vertrouwde en nog snellere ervaring op het platform biedt.




One UX fits all
De UX van de nieuwe Rapido website moest de basis vormen voor alle labels. Om tot een ultiem design te komen hebben we gekeken naar de beste interacties van alle verschillende websites. Deze hebben we samengevoegd tot één design systeem dat gebruikers als een raket door de funnel leidt. Daarmee zetten we meteen een sterk fundament voor ontwikkelingen binnen de labels.

One UX fits all
De UX van de nieuwe Rapido website moest de basis vormen voor alle labels. Om tot een ultiem design te komen hebben we gekeken naar de beste interacties van alle verschillende websites. Deze hebben we samengevoegd tot één design systeem dat gebruikers als een raket door de funnel leidt. Daarmee zetten we meteen een sterk fundament voor ontwikkelingen binnen de labels.

One UX fits all
De UX van de nieuwe Rapido website moest de basis vormen voor alle labels. Om tot een ultiem design te komen hebben we gekeken naar de beste interacties van alle verschillende websites. Deze hebben we samengevoegd tot één design systeem dat gebruikers als een raket door de funnel leidt. Daarmee zetten we meteen een sterk fundament voor ontwikkelingen binnen de labels.



Meer aandacht voor het aanbod
We gingen ook aan de slag met de content. Om het aanbod nog meer tot leven te brengen en relevanter te maken, hebben we een manier bedacht om e-vouchers vanuit de content aan te bieden. Zo koop je niet een bepaald aantal FIFA-punten, maar je favoriete speler in jouw elftal.

Meer aandacht voor het aanbod
We gingen ook aan de slag met de content. Om het aanbod nog meer tot leven te brengen en relevanter te maken, hebben we een manier bedacht om e-vouchers vanuit de content aan te bieden. Zo koop je niet een bepaald aantal FIFA-punten, maar je favoriete speler in jouw elftal.

Meer aandacht voor het aanbod
We gingen ook aan de slag met de content. Om het aanbod nog meer tot leven te brengen en relevanter te maken, hebben we een manier bedacht om e-vouchers vanuit de content aan te bieden. Zo koop je niet een bepaald aantal FIFA-punten, maar je favoriete speler in jouw elftal.


Meten is weten
Een supersnel ontwerp met een frisse nieuwe interface. Maar werkte het ook? Er was maar 1 manier om daar achter te komen: testen met de doelgroep. Gelukkig hielp Milkshake Research een handje mee. Bezoekers vlogen door de website. Voor ze het wisten hadden ze hun product gevonden en afgerekend. Als laatste werd de nieuwe huisstijl getest. Het eindoordeel? De nieuwe UX en huisstijl werd hoog beoordeeld op efficiëntie en betrouwbaarheid. Missie geslaagd dus.

Meten is weten
Een supersnel ontwerp met een frisse nieuwe interface. Maar werkte het ook? Er was maar 1 manier om daar achter te komen: testen met de doelgroep. Gelukkig hielp Milkshake Research een handje mee. Bezoekers vlogen door de website. Voor ze het wisten hadden ze hun product gevonden en afgerekend. Als laatste werd de nieuwe huisstijl getest. Het eindoordeel? De nieuwe UX en huisstijl werd hoog beoordeeld op efficiëntie en betrouwbaarheid. Missie geslaagd dus.

Meten is weten
Een supersnel ontwerp met een frisse nieuwe interface. Maar werkte het ook? Er was maar 1 manier om daar achter te komen: testen met de doelgroep. Gelukkig hielp Milkshake Research een handje mee. Bezoekers vlogen door de website. Voor ze het wisten hadden ze hun product gevonden en afgerekend. Als laatste werd de nieuwe huisstijl getest. Het eindoordeel? De nieuwe UX en huisstijl werd hoog beoordeeld op efficiëntie en betrouwbaarheid. Missie geslaagd dus.